اعترافات قاتل سنگدل به قتل نگهبان گاراژ با ضربات سنگ دستگیری فالگیر شیطان‌صفت به جرم آزار و اذیت زن جوان دستگیری متهم به قتل مسلحانه مدیرعامل شرکت ساختمانی در سهروردی پنج کشته و سه مصدوم بر اثر حادثه رانندگی در لرستان+تصویر (۳۱ تیر ۱۴۰۳) قاپ‌زن‌های حرفه‌ای با شلیک پلیس تسلیم شدند دستگیری دو قاچاقچی حرفه‌ای| قاچاق موادمخدر با تاکسی جنایت خونین مرد خشمگین بر سر حضانت فرزند دستگیری گنده لات‌های نازی آباد محکومیت مزاحمان تلفنی اورژانس ۱۱۵ به نظافت آمبولانس‌ها انهدام باند فروش سلاح‌های جنگی در تهران (۳۱ تیر ۱۴۰۳) واکسیناسیون بیش از ۸۵۰ قلاده سگ در شهرستان طرقبه شاندیز (۳۱ تیر ۱۴۰۳) شکارچی سابقه دار دختران جوان در دام پلیس دستگیری هفت قاچاقچی در مرز تایباد خراسان رضوی بازداشت رفیق صمیمی به اتهام قتل حریق منزل مسکونی در بلوار جانباز مشهد (۳۱ تیر ۱۴۰۳) افتتاح ۸ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان ۱۴۰۳ سمساری‌ها و امانت فروشی‌های مشهد زیر ذره‌بین بازرسان اصناف نجات ۴۷۰۰ جنین از سقط در طرح نفس اجرایی شدن بیش از ۳۰ لایحه در حوزه زنان در دولت سیزدهم دریافت مجوز استقرار کمیسیون هوای پاک توسط ۳۳ واحد تولیدی خراسان رضوی راهکارهایی برای کاهش دما در شهرها تیراندازی مرگبار در قوچان (۳۱ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بارش باران و وزش باد شدید در خراسان‌رضوی از فردا (٢٢ فروردین ماه ١۴٠٣) 

  • کد خبر: ۲۲۱۲۰۷
  • ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰
بارش باران و وزش باد شدید در خراسان‌رضوی از فردا (٢٢ فروردین ماه ١۴٠٣) 
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از روز پنج‌شنبه، شاهد رگبار و رعدوبرق با احتمال بارش تگرگ خواهیم بود.

به گزارش شهرآرانیوز، آیدا فاروقی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، امروز پدیده غالب در سطح استان به ویژه مناطق جنوب و شرق وزش باد شدید و گردوخاک است.

وی افزود: از روز پنج‌شنبه علاوه بر وزش باد شدید موقتی، شاهد رگبار و رعدوبرق با احتمال بارش تگرگ خواهیم بود.

فاروقی ادامه داد: روز جمعه با کاهش محسوس دما در مناطق کوهستانی مواجه خواهیم بود و این امر سبب بارش باران و برف در آن مناطق خواهد شد. این وضعیت به تناوب تا دوشنبه ادامه خواهد داشت. طی این مدت، احتمال آب‌گرفتگی معابر، سیلابی‌شدن مسیل‌ها و با توجه به افزایش سرعت وزش باد احتمال خسارت به سازه‌های موقت وجود دارد. 

به گفته وی، از فردا بعدازظهر در مشهد علاوه بر افزایش سرعت وزش باد، شاهد بارش باران، رعدوبرق با احتمال بارش تگرگ خواهیم بود که این وضعیت در این کلانشهر تا اواخر روز یکشنبه با شدت و ضعف ادامه دارد. همچنین آب‌گرفتگی معابر، جاری‌شدن روان‌آب و سیلاب در مسیل‌ها دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ١٠ و ٢٢ درجه ثبت شده است، ادامه داد: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٢٣ درجه و در سردترین ساعات به ١١ درجه خواهد رسید. 

طی شبانه‌روز گذشته، فریمان با دمای ۵ درجه و مه‌ولات با دمای ٢٩ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از تایباد با ۶١ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->